Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Εγκαινιάστηκε με επιτυχία η ατομική έκθεση του Κ. Ευαγγελάτου στη Θεσσαλονίκη


Εγκαινιάστηκε με σημαντική επιτυχία στο ΒΑΦΟΠΟΥΛΕΙΟ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ, η μεγάλη ατομική έκθεση ζωγραφικής  του Κώστα Ευαγγελάτου, με τίτλο: " Ιδεογραφικές μορφές και συλλήψεις".
Η Συνεργάτιδά μας  «Ζ. Σασα» με τον Κώστα Ευαγγελάτο.
 Πραγματοποιήθηκαν με επιτυχία τα εγκαίνια της ατομικής έκθεσης ζωγραφικής  του Κώστα Ευαγγελάτου με τίτλο ‘’Ιδεογραφικές μορφές και συλλήψεις’’ στο Βαφοπούλειο κέντρο Θεσσαλονίκης την περασμένη Τετάρτη.
Μία διαφορετική προσσέγγιση της πραγματικότητας επιχείρησε ο καλλιτέχνης αναδρομικά των έργων του ,σε συνθέσεις που αποτυπώθηκαν κυρίως σε καμβά, χαρτόνι, ξύλο-αλίκτυπες φόρμες και ύφασμα φέροντας πρόσωπα και σώματα με εννοιακά στοιχεία, μορφές  και σύμβολα ιδιαίτερης αρχαικής ομορφιάς και διαχρονικής παρουσίας.
Την ομιλία του Κ.Ευαγγελάτου προλόγησε η ιστορικός τέχνης Έλλη Κοκκίνη-Καπλάνη και τα εγκαίνια πραγματοποιήθηκαν από την πρόεδρο της εφορευτικής επιτροπής του Βαφοπούλειου Κέντρου Θεσσαλονίκης Θεοδώρα Λειψιστινού.
Παρόντες στην εκδήλωση πολλοί εκπρόσωποι των καλλιτεχνικών χώρων και φιλότεχνοι που εξέφρασαν το θαυμασμό τους για τα ιδιαίτερα έργα του καλλιτέχνη που δίνουν απλόχερα τροφή για σκέψη σε μία ταραχώδη κοινωνία.
Επιπλέον παράλληλα της εκθέσεως αυτής παρουσιάστηκε και η συλλογή του Κ.Ευαγγελάτου ανεκτίμητης συναισθηματικής αξίας δοκιμίων,βιβλίων,χαρτών και περιοδικών(εκπαιδευτικών και μη) μιας άλλης εποχής.Πραγματική μαρτυρία μιας άλλης Ελλάδας πιο ειλικρινής που σκονίζοταν κάτω από το βάρος των χρόνων.Συγκινητικές οι στιγμές για τους μεγαλυτέρους για τις μνήμες των χρόνων τους και ιδιαίτερα αξιοπερίεργες για εμάς τους μικρότερους που δε συναντήσαμε αυτή την απλότητα.
Και οι δύο αίθουσες φιλοξένησαν κομμάτια της ελληνικής ιστορίας επικαλυμμένα με την     καλλιτεχνική προσέγγιση ενός σπουδαίου μυαλού με ενεργή παρουσία σε Ευρώπη και Αμερική.Οι αναγνωρισμένες προσπάθειες του καλλιτέχνη,πέρα από τα σύνορα της μικρής μας χώρας, έχουν περάσει την ελληνική ομορφιά πέρα των κεκτημένων μας και έχουν καταξιώσει τον ίδιο αλλά και εμάς τους υπόλοιπους σε όλους τους φιλότεχνους κύκλους που επιθυμούν να σκέφτονται έξω από τα τετριμμένα και τα κυβερνησιακά.
Ο Κώστας Ευαγγελάτος είναι Έλληνας εικαστικός καλλιτέχνης και ποιητής. Σπούδασε νομικά στο Πανεπιστήμιο Αθηνών, ζωγραφική και αισθητική θεωρία της σύγχρονης τέχνης στο Μανχάταν (Νέα Υόρκη). Από το 1986 έως το 1993 διετέλεσε καλλιτεχνικός διευθυντής στη Gallery DADA στην Αθήνα, και το 1990 ίδρυσε την ομάδα τέχνης ART STUDIO EST. Παράλληλα με τη ζωγραφική, έχει εργαστεί σε διεθνές επίπεδο στους τομείς της Performance, Body Art, Happening και Mail ART. Έχει παρουσιάσει ενότητες από τα έργα του σε ατομικές εκθέσεις σε: Αθήνα, Νέα Υόρκη, Ρότσεστερ, Θεσσαλονίκη, Αρέτσο, Αβινιόν, Σαντιγί, Παρίσι, Γλασκόβη, Άμστερνταμ, Λευκωσία. Έχει συμμετάσχει σε πολλές ομαδικές εκθέσεις και διεθνείς καλλιτεχνικές συναντήσεις στηΒαρκελώνη, Βαρσοβία, Σέρατζ, Γκέτεμποργκ, Αμιένη, Ρώμη, Μόσχα, Σαντιάγκο, Μπουένος - Άϊρες, Νέα Υόρκη, το Λος Άντζελες, κ.λπ. Έχει εκδώσει επίσης βιβλία, αισθητικά δοκίμια, ποιήματα σε επτά εκδόσεις (εκδόσεις ΑΠΟΠΕΙΡΑ ), λιθογραφικά έργα (body graphics) . Έχει δώσει διαλέξεις για θέματα τέχνης στην Ελλάδα και το εξωτερικό. Είναι μέλος επιστημονικών και καλλιτεχνικών οργανισμών και τακτικό μέλος του Εικαστικού Επιμελητηρίου της Ελλάδας.


Z. Sasa για “AΦΙΕΡΩMATA”-«ΔΡΟΜΕΑΣ»-LamiaTimes.gr










-->

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Τα 10 μεγαλύτερα ποτάμια της Ελλάδας

Αλιάκμονας
Βρίσκεται στη Δ. Μακεδονία και είναι ο μεγαλύτερος ποταμός της Ελλάδας με μήκος 297 χλμ. και βρίσκεται ολόκληρος σε ελληνικό έδαφος. Οι άλλοι μεγάλοι ποταμοί (Έβρος, Νέστος και Αξιός) πηγάζουν σε ξένα εδάφη. Το όνομά του είναι σύνθετο και προέρχεται από το άλς (άλας, θάλασσα) και από το άκμων (αμόνι). Μια αρχαία παράδοση λέει ότι όσα πρόβατα έπιναν νερό από τον Αλιάκμονα άλλαζαν χρώμα και γίνονταν λευκά. Η παράδοση αυτή επιβεβαιώνεται από μια καταγραφή του Λατίνου συγγραφέα Πλινίου (23-79 μ.Χ.), που μεταφρασμένη από τα λατινικά, λέει: «Επίσης στη Μακεδονία, όσοι θέλουν να έχουν πρόβατα άσπρα πηγαίνουν στον Αλιάκμονα, όσοι δε μαύρα στον Αξιόν». Ο Αλιάκμονας, πριν γίνει το φράγμα της εκτροπής του (δεκαετία του 1950), δεν είχε σταθερή κοίτη. Συχνά πλημμύριζε και σχημάτιζε εκτεταμένα έλη. Ο ποταμός πηγάζει από τα βουνά Βέρνο, Γράμμο και Βόιο, στα σύνορα της χώρας με την Αλβανία, και εκβάλλει στο Θερμαϊκό κόλπο μεταξύ της Θεσσαλονίκης και της Κατερίνης. Σχεδόν σε όλο…

Κάστρο Πελασγίας (αρχ. Λάρισα Κρεμαστή) (Πελασγία)

Περιγραφή:
Σώζεται οχυρωματικός περίβολος πάχους 2,50 - 2,90 μ., που ταυτίζεται με την ακρόπολη της αρχαίας πόλης των Φθιωτών Αχαιών, Λάρισας Κρεμαστής. Είναι οικοδομημένος κατά το τραπεζιόσχημο και ισοδομικό σύστημα τοιχοποιΐας, χρονολογείται στον 5ο και τον 4ο αιώνα π.Χ., και φέρει ανά διαστήματα πύργους, τρεις πύλες και μία πυλίδα (πλάτους 1,36 μ.).
Υπηρεσιακή Μονάδα: ΙΔ΄ Εφορεία Προϊστορικών και Κλασικών Αρχαιοτήτων

Τ.Κ. 35013, Πελασγία (Νομός Φθιώτιδος)

Τηλέφωνο: +30 22310 29992
Φαξ: +30 22310 46106
Email: protocol@idepka.culture.gr


Πηγή



-->

ΤΟΠΙΚΑ ΠΡΟΙΟΝΤΑ ΤΟΥ ΝΟΜΟΥ ΦΘΙΩΤΙΔΑΣ (βίντεο)

clip : ΑΠΟ ΤΟΠΟΘΕΣΙΕΣ ΚΑΙ ΤΟΠΙΚΑ ΠΡΟΙΝΤΑ ΤΟΥ ΝΟΜΟΥ ΦΘΙΩΤΙΔΑΣ