Μήνυμα ΓΕΝΟΠ/ΔΕΗ-ΚΗΕ για τις Πανελλαδικές Εξετάσεις




Μήνυμα ΓΕΝΟΠ/ΔΕΗ-ΚΗΕ για τις Πανελλαδικές Εξετάσεις


Με την έναρξη των Πανελλαδικών Εξετάσεων, η ΓΕΝΟΠ/ΔΕΗ-ΚΗΕ εύχεται από καρδιάς καλή δύναμη και καλή επιτυχία σε όλες τις μαθήτριες και όλους τους μαθητές που μπαίνουν σήμερα σε αυτή τη σημαντική δοκιμασία.


Οι Πανελλαδικές είναι ένας σταθμός, όχι όμως το τέλος της διαδρομής. Με ψυχραιμία, πίστη στις δυνάμεις τους και τη στήριξη των οικογενειών και των εκπαιδευτικών τους, οι νέες και οι νέοι μας μπορούν να δώσουν τον καλύτερό τους εαυτό.


Ιδιαίτερες ευχές στα παιδιά των εργαζομένων στον Όμιλο ΔΕΗ, στον ΔΕΔΔΗΕ και στον ΑΔΜΗΕ.


Καλή επιτυχία σε όλα τα παιδιά!

Το μέλλον τούς ανήκει.


Γραφείο Τύπου ΓΕΝΟΠ/ΔΕΗ-ΚΗΕ





#buttons=(Ok, Go it!) #days=(20)

Our website uses cookies to enhance your experience. Learn more
Ok, Go it!