Το Toyota bZ7 EV κάνει το ντεμπούτο του με τον κινητήρα της Huawei και το σύστημα πιλοτηρίου HarmonyOS



Η αγορά των σεντάν δεν είναι όπως ήταν κάποτε, με τα οικογενειακά SUV να είναι πλέον πολύ της μόδας, αλλά η Toyota ελπίζει ότι μπορεί να αναβιώσει την κατηγορία με την ηλεκτροκίνηση, καθώς λανσάρει το νέο bZ7.

Πρώτη φορά είδαμε το αυτοκίνητο το 2021, όταν η Toyota αποκάλυψε 11 ηλεκτροκίνητα πρωτότυπα αυτοκίνητα μονομιάς, συμπεριλαμβανομένου του μεσαίου μεγέθους sedan «bZ concept». Ενώ μερικά από αυτά τα αυτοκίνητα, όπως τα Lexus RZ και Toyota bZ4X , έχουν έκτοτε φτάσει στην παραγωγή και έχουν κυκλοφορήσει ήδη, το bZ7 φαίνεται ότι θα παραμείνει ως προϊόν αποκλειστικά για την Κίνα, καθώς έχει αναπτυχθεί σε συνεργασία με τον Κινέζο συνεργάτη της Toyota, την GAC. 

Το bZ7 υιοθετεί μερικά πιο σύγχρονα σχεδιαστικά χαρακτηριστικά της Toyota από το πρωτότυπο bZ. Μπορούμε να δούμε ότι το μπροστινό μέρος χρησιμοποιεί παρόμοιο σχεδιασμό προβολέων με τα νέα Prius και C-HR , και δεδομένου ότι είναι ένα πλήρως ηλεκτρικό αυτοκίνητο , υπάρχει μόνο ένα μικρό άνοιγμα χαμηλά στον προφυλακτήρα αντί για μια πλήρη μάσκα. 

Με μήκος λίγο πάνω από πέντε μέτρα, το bZ7 έχει παρόμοιο μέγεθος με τα Mercedes EQE , BMW i5 και Audi A6 e-tron . Για να διατηρείται η κομψή του εμφάνιση, υπάρχει δίχρωμο φινίρισμα, καθώς και μια έντονη πτυχή στις άκρες του αμαξώματος. Το πίσω μέρος του αυτοκινήτου δεν διαφέρει πολύ από το υδρογόνο Toyota Mirai με μια λεπτή μπάρα φωτισμού πλήρους πλάτους και ένα όρθιο πίσω μέρος. 

Το bZ7 έχει επίσης παρόμοιο μέγεθος με το νέο Lexus ES - το οποίο πρόσφατα προσφέρθηκε για πρώτη φορά σε αμιγώς ηλεκτρική έκδοση. Ωστόσο, το ηλεκτρικό sedan της Toyota δεν αναμένεται να μοιράζεται τις ίδιες βάσεις με το ES, καθώς το Lexus βασίζεται στην πλατφόρμα πολλαπλών καυσίμων TNGA GA-K. Δεν έχουν αποκαλυφθεί τεχνικές λεπτομέρειες για το bZ7, αλλά μπορούμε να αναμένουμε αυτονομία περίπου 350-400 μιλίων και τη δυνατότητα συνδυασμού με έναν ή δύο κινητήρες.

Μπορούμε να δούμε τι θα προσφέρει το bZ7 στο εσωτερικό. Αναμένονται διαφορετικές επιλογές διακόσμησης, αλλά το αυτοκίνητο επίδειξης διαθέτει άφθονο ξύλο και δέρμα διάσπαρτα σε όλη την καμπίνα. 

Η Toyota αναφέρει ότι το bZ7 θα είναι «εξοπλισμένο με την πιο πρόσφατη έξυπνη τεχνολογία, που αρμόζει στο ναυαρχίδα του κινεζικού μοντέλου BEV», κάτι που μεταφράζεται σε μια τεράστια κεντρική οθόνη αφής, μια μικρότερη οθόνη για τον οδηγό και, αν θεωρήσουμε το σύστημα ραντάρ που είναι τοποθετημένο στην οροφή, σημαντικό λογισμικό υποβοήθησης οδηγού. 

Η τιμή του bZ7 στην Κίνα θα ξεκινά από περίπου 170.000 γιουάν (περίπου 20.500 €) και οι πωλήσεις αναμένεται να ξεκινήσουν εντός ενός έτους. 






#buttons=(Ok, Go it!) #days=(20)

Our website uses cookies to enhance your experience. Learn more
Ok, Go it!