Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Η "κουκλίτσα" ΕΛΛΗ Τ ... και η στήριξη!

Στις 23 Σεπτεμβρίου θα έφευγα με το ημερήσιο ΕΛΛΗ - Τ για Ρέθυμνο. Αυτό προτίμησα παρά τις αντιρρήσεις φίλων, μόνο και μόνο για να στηρίξω το νομό, που θεωρώ ότι πρέπει να έχει τη δική του γραμμή. Έτσι και αλλιώς μισή Ρεθυμνιώτισα είμαι από μαμά. Από μπαμπά πόντια,για όσους αναρωτιούνται. Λίγο πριν ξεκινήσει το πλοίο, στο κατάστρωμα άκουγα τις συνομιλίες Κρητικών και μάλιστα μια ηλικιωμένη που θαύμαζε το καράβι έλεγε συγκινημένη "τι κουκλίτσα" είναι, πρέπει να το στηρίξουμε, να'χουμε τη γραμμή μας, το καράβι μας. 
Κι οι φορτηγατζήδες, αυτοί πρώτοι πρέπει να το σιγοντάρουν. Να πηγαίνουν Ρέθυμνο με το δικό μας καράβι. Εγώ, βλέποντάς το, κάτι μου' ρθε. Θέλω να σας πω ότι ταξιδεύω από πάρα πολύ μικρή. Να φανταστείτε στην Ικαρία πήγαινα με το πλοίο "Καραισκάκης" για όσους λέει κάτι. Καλά για το "Δημητρούλα" το'χω χορτάσει. Αυτό το ΕΛΛΗ δεν ανήκε σε καμία άλλη κατηγορία. Για τους υποψιασμένους ταξιδιώτες φάνταζε ένα καράβι που λες και θα μετέφερε ακόμα και "λαθρομετανάστες". Καμία σχέση με πλοία γραμμής έστω και αργοκίνητα - λόγω οικονομίας στα καύσιμα - αλλά καθαρά και οργανωμένα. Μετά από μισή ώρα ακούσαμε το "επιστρέφουμε πίσω λόγω μηχανικής βλάβης". 
Ο φίλος μου μου έδειξε αργότερα τις φωτογραφίες. Δεν έφευγε από την προβλήτα, είχε την διαίσθηση ότι το πλοίο δε θα έφτανε ποτέ στον προορισμό του. Όμως δεν προβληματίστηκα, έχω συνηθίσει τις αναποδιές και δεν ταλαιπωρούμαι. Εγώ. Γιατί όλοι οι επιβάτες κατά την επιστροφή στριμώχτηκαν στο λογιστήριο για να πάρουν πίσω τα χρήματά τους. Πραγματικά ένιωσα άσχημα. Είδα ανθρώπους όπως και την ηλικιωμένη που υποστήριζε ότι πρέπει να στηρίξουμε οικονομικά όλοι την εταιρεία, να ζητά επιμόνως πίσω την αξία των εισιτηρίων και να φωνάζει. Αν θυμάμαι καλά 28 ευρώ κόστιζε με έκπτωση. "Μα καλά εσείς λέγατε να στηρίξουμε την εταιρεία", της είπα. "Τι σας έπιασε τώρα; Χαρίστε τα λοιπόν τα εισιτήρια, τι στριμώχνεστε και ζητάτε πίσω τα λεφτά. Εάν θέλετε να προσφέρετε αυτή είναι η κατάλληλη ευκαιρία. Στο πρώτο πρόβλημα που αντιμετώπισε η εταιρεία, βρίζετε;" 
 Και όμως, οι άνθρωποι που υπερασπίζονταν την τοπική γραμμή, μεταλλάχτηκαν με μιας και απαιτούσαν πίσω τα χρήματά τους. Και το τελευταίο ευρώ. Και μάλιστα όσοι ταξίδεψαν το βράδυ με την ΑΝΕΚ,ζητουσαν από το ΚΤΕΛ να τους μεταφέρει τσάμπα στο Ρέθυμνο από τα Χανιά. Ε,όχι και έτσι σκέφτηκα. Παρ'όλα αυτά πιστεύω ότι το ΕΛΛΗ δεν είναι κατάλληλο για το Ρέθυμνο και τον κόσμο του, αξίζει κάτι πιο καινούριο πιο μεγάλο. Οι φωτογραφίες είναι κατά τον απόπλου. Δε νομίζω να τις έχετε δει. Αξίζει για όσους έχουν ρίξει λεφτά σ αυτό το καράβι... 

 MadeinCreta




-->

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Τα 10 μεγαλύτερα ποτάμια της Ελλάδας

Αλιάκμονας
Βρίσκεται στη Δ. Μακεδονία και είναι ο μεγαλύτερος ποταμός της Ελλάδας με μήκος 297 χλμ. και βρίσκεται ολόκληρος σε ελληνικό έδαφος. Οι άλλοι μεγάλοι ποταμοί (Έβρος, Νέστος και Αξιός) πηγάζουν σε ξένα εδάφη. Το όνομά του είναι σύνθετο και προέρχεται από το άλς (άλας, θάλασσα) και από το άκμων (αμόνι). Μια αρχαία παράδοση λέει ότι όσα πρόβατα έπιναν νερό από τον Αλιάκμονα άλλαζαν χρώμα και γίνονταν λευκά. Η παράδοση αυτή επιβεβαιώνεται από μια καταγραφή του Λατίνου συγγραφέα Πλινίου (23-79 μ.Χ.), που μεταφρασμένη από τα λατινικά, λέει: «Επίσης στη Μακεδονία, όσοι θέλουν να έχουν πρόβατα άσπρα πηγαίνουν στον Αλιάκμονα, όσοι δε μαύρα στον Αξιόν». Ο Αλιάκμονας, πριν γίνει το φράγμα της εκτροπής του (δεκαετία του 1950), δεν είχε σταθερή κοίτη. Συχνά πλημμύριζε και σχημάτιζε εκτεταμένα έλη. Ο ποταμός πηγάζει από τα βουνά Βέρνο, Γράμμο και Βόιο, στα σύνορα της χώρας με την Αλβανία, και εκβάλλει στο Θερμαϊκό κόλπο μεταξύ της Θεσσαλονίκης και της Κατερίνης. Σχεδόν σε όλο…

Κάστρο Πελασγίας (αρχ. Λάρισα Κρεμαστή) (Πελασγία)

Περιγραφή:
Σώζεται οχυρωματικός περίβολος πάχους 2,50 - 2,90 μ., που ταυτίζεται με την ακρόπολη της αρχαίας πόλης των Φθιωτών Αχαιών, Λάρισας Κρεμαστής. Είναι οικοδομημένος κατά το τραπεζιόσχημο και ισοδομικό σύστημα τοιχοποιΐας, χρονολογείται στον 5ο και τον 4ο αιώνα π.Χ., και φέρει ανά διαστήματα πύργους, τρεις πύλες και μία πυλίδα (πλάτους 1,36 μ.).
Υπηρεσιακή Μονάδα: ΙΔ΄ Εφορεία Προϊστορικών και Κλασικών Αρχαιοτήτων

Τ.Κ. 35013, Πελασγία (Νομός Φθιώτιδος)

Τηλέφωνο: +30 22310 29992
Φαξ: +30 22310 46106
Email: protocol@idepka.culture.gr


Πηγή



-->

ΤΟΠΙΚΑ ΠΡΟΙΟΝΤΑ ΤΟΥ ΝΟΜΟΥ ΦΘΙΩΤΙΔΑΣ (βίντεο)

clip : ΑΠΟ ΤΟΠΟΘΕΣΙΕΣ ΚΑΙ ΤΟΠΙΚΑ ΠΡΟΙΝΤΑ ΤΟΥ ΝΟΜΟΥ ΦΘΙΩΤΙΔΑΣ